להתייעצות עם עורך דין ביטוח לאומי ונזיקין חייג:

עורכי דין המתמחים בביטוח לאומי | מימוש זכויות רפואיות- ייצוג בוועדות רפואיות

תהיה חברתי ושתף עם האנשים שחשובים לך

עורכי דין המתמחים בביטוח לאומי | מימוש זכויות רפואיות- ייצוג בוועדות רפואיות

ברוכים לאתר "עוד זכות", אותו מנהל עורך דין עמוס כהן, המלווה מזה שנים מבוטחים בתביעות מול ביטוח לאומי, פטור מס הכנסה, חברות ביטוח, תביעות בגין נזקי גוף וכיוב'.

חשיבות הייצוג ע"י עורכי דין מתחום הנזיקין והביטוח הלאומי נובעת מכך שבתחומים אלו קיימים הליכים וזכויות, שהציבור פשוט אינו מכיר. בכך נמנעת מהם האפשרות לממש את זכותם המלאה, זאת אלמלא עורכי דין המתמחים בביטוח לאומי ובנזיקין,  בעלי ניסיון וידע היו מלווים אותם בהליכים.

גם הפרוצדורה הנוקשה, החקיקה והפסיקה המשתנה לבקרים מהווים מחסום מפני ניהול תביעות באופן עצמאי. אף פערי ידע, חוסר בניסיון ואי הכרת הקריטריונים מקטינים מאוד את אפשרות להגיע לתוצאה נאותה לבד, ללא ייצוג של עורכי דין המתמחים בניהול תביעות נזיקיות ותביעות ביטוח לאומי .

יתירה מכך, היום כולם יודעים שבבחירה בין סיוע של עורך דין לבין סיוע של החברות למימוש זכויות כמו זכותי או לבנת פורן, הבחירה בעורך דין היא הנכונה. החברות למימוש זכויות אינן רשאיות לייצג את הנפגע בפני הוועדות הרפואיות ואינן רשאיות לייצגו בבית הדין או בבית המשפט. כמו כן, מטבע הדברים עדיף להסתייע בעורך דין בעל ידע וניסיון על פני ייצוג של סטודנטים או עובדים ללא תואר מתאים אשר עברו הכשרה קצרה.

לכן, לצורך מימוש זכויות רפואיות ומשפטיות, מומלץ להסתייע בעו"ד מקצועי וחזק עם ניסיון פרקטי עשיר, חשיבה מחוץ לקופסא ויכולת אישית גבוהה להילחם עבורכם.

מעבר לכך, מומלץ לשוחח עם עורך הדין בכדי לבחון האם קיימת כימיה ראשונית, האם הוא מבין עניין ותוך כדי שיחה להחליט עם ברצונכם להיפגש עימו.

עו"ד עמוס כהן המנהל היום את אתר הזכויות "עוד זכות", העובד כמנהל מחלקה באחד ממשרדי עורכי הדין המוכרים והמובילים בארץ בתחום הביטוח הלאומי והנזיקין, מלווה מבוטחים באופן אישי, מקצועי ויצירתי.

ליווי הלקוחות ע"י עו"ד עמוס כהן כולל ייצוג פיזי בכל הוועדות הרפואיות, פתיחת הליכים מקבילים למימוש זכויות שהלקוח לא היה מודע להן, בניית אסטרטגית ניהול תיק ייחודית ואישית לכל לקוח. כל זאת ללא רתיעה מעררים, ערעורים או תביעות, כאשר אינטרס הלקוח נמצא במרכז, ללא פשרות.

ההתייעצות עם עו"ד ביטוח לאומי עמוס כהן הינה ללא עלות וללא התחייבות. תשלום שכר הטרחה הינו באחוזים, על בסיס הצלחה בלבד. אין שום תשלום בדרך- רק בסוף לאחר קבלת הכסף!

על מנת להתייעץ עם עו"ד לענייני ביטוח לאומי על זכויותיכם מול המוסד לביטוח לאומי, מס הכנסה וכיוב', הרימו טלפון עכשיו או השאירו פרטים באתר.

מתוך רצון להעניק שירות ללקוחות בפריסה רחבה, ניתן לקיים את פגישות הייעוץ עם עורך דין עמוס כהן ועורכי דין המתמחים בביטוח לאומי במגוון סניפים הפרוסים ברחבי הארץ, מאילת ועד צפת בצפון. פגישות מתקיימות בין היתר ברחובות, אשדוד, באר שבע, אילת, חיפה, צפת, ירושלים, פתח תקווה, חדרה, נתניה ועוד.

עורך דין עמוס כהן
מימוש זכויות | ביטוח לאומי | תאונת עבודה | נכי צה"ל | נזיקין
מנהל אתר "עוד זכות" ומנהל מחלקה באחד ממשרדי עו"ד המוכרים בארץ המתמחים בתחום הביטוח הלאומי והנזיקין.
מייל:  amos@mt-law.co.il
טלפון: 054-2288333
עורך דין ביטוח לאומי פותר מבוך

עוד זכות - מימוש זכויות | ביטוח לאומי | תאונת עבודה | מס הכנסה | משרד הביטחון | עו"ד ביטוח לאומי

הכי פופולרי

נכות כללית / פטור ממס הכנסה

זכויות החולים במחלות קשות / סרטן

ביטוח תלמידים- פיצוי במקרה שהילד נפצע

לתיאום פגישה ללא התחייבות
אשמח לסייע גם לכם לממש זכויותיכם מול הרשויות והגופים השונים. זכרו, רק עו"ד המתמחה בתחום הביטוח הלאומי והנזיקין שהינו בעל ניסיון פרקטי עשיר, חשיבה מחוץ לקופסא ויכולת אישית גבוהה, יוכל להילחם בעבורכם בהצלחה.
עו"ד עמוס כהן
עמוס כהן, עו"ד
עורך דין ביטוח לאומי, מס הכנסה ונזיקין

תביעות המוסד לביטוח לאומי וחשיבות הייצוג ע"י עורכי דין המתמחים בביטוח לאומי:

בביטוח לאומי קיימים הליכים ותביעות מסוגים שונים המעניקים זכויות שעשויות להיות ניכרות. להלן מספר דוגמאות להליכים שניתן לנהל מול ביטוח לאומי:

תאונת עבודה בביטוח לאומי

זוהי זכות משמעותית שיכולה להקנות פיצוי או קצבה משמעותית. רבים אינם מכירים את מגוון המחלות והפגימות שיכולות להיות מוכרות כתאונות עבודה. כך, תאונת עבודה יכולה להיות אירוע תאונתי, מחלה זו או אחרת, פגיעות אורתופדיות ונוירולוגיות, מחלת סרטן /ריאות/ פרקינסון כתאונת עבודה, מפגעי שמש וסרטן העור, מיקרוטראומה, ליקוי שמיעה וטנטון, התקף לב/ אירוע מוחי, סכרת / פגימות נפשיות ועוד.

טיפים חשובים:

  • אין התיישנות – ניתן להגיש תביעה ולהיות מוכר גם שנים רבות לאחר הפרישה או התחלת הבעיה הרפואית.

  • מדובר בתביעה כנגד ביטוח לאומי בלבד ללא כל פגיעה במעסיק.

  • במקרים של פגיעות קשות יכולה לקום זכאות לקצבה מיוחדת לנפגע עבודה שהיא לבדה יכולה להגיע לכדי יותר מ- 8000 ₪.

בתחום נפגעי העבודה לא מומלץ לוותר על התייעצות וליווי של עורכי דין ביטוח לאומי- מגוון ההליכים והאפשרויות הוא רחב ביותר ואין תחליף לניסיון ולמקצועיות.

קצבת נכות כללית

מדובר בתשלום של קצבה חודשית למי שעקב נכות או נכויות רפואיות איבד את כושרו להשתכר או שכושרו להשתכר הצטמצם.

לצורך קבלת הקצבה קיימים שני שלבים עיקריים. האחד הוא שלב הועדות רפואיות ולאחר מכאן קביעה בנושא כושר העבודה- בשני השלבים מומלץ לקבל ליווי של עו"ד ביטוח לאומי.

טיפ חשוב: פנסיה אינה נחשבת כשכר, לכן גם מי שייצא לפנסיה מוקדמת ומקבל קצבה גבוהה, עדיין יכול להיות זכאי לקצבת נכות כללית.

ועדות רפואיות

בהליכים רבים בביטוח לאומי מתקיימת למבוטח ועדה או ועדות רפואיות. מטבע הדברים יש להיערך ולהתכונן בטרם תיערך בדיקת הוועדה. במהלך הוועדה ישנה האפשרות לשכנע את רופאי הוועדה בחומרת מצבכם, לצורך כך, מוטב להכיר את רשימת הליקויים והפסיקה הרלוונטית לכל ליקוי וליקוי. כמו כן, צריך לדעת כיצד לטעון להפעלת תקנה 15, תקנה 17, איחוד נכויות, תקנה 18 ועוד הליכים רבים נוספים שאינם מוכרים לציבור המבוטחים.

טיפ חשוב: לא לפחד מעררים או מערעורים, אחוז ההצלחה בהליכים אלו גבוה.

אציין כי בעת התקשרות עם עו"ד ביטוח לאומי יש לוודא כי הוא מתחייב להגיע עמכם לכלל הוועדות הרפואיות, כולל הכנת הלקוח לפני הוועדה והגשת עררים וערעורים לבית הדין.

פטור ממס הכנסה

במקרים של נכות העולה על 89%, קמה זכאות לפטור ממס הכנסה. מאחר שהדרך לנכות שכזו מצריכה הגעה למספר של וועדות רפואיות כאשר ישנה הזדמנות אחת לשכנע את הרופאים השונים להתאים נכויות על הרף הגבוה, מומלץ להסתייע בעו"ד ביטוח לאומי ותיק, המכיר את רשימת הליקויים אשר יפנה אתכם לבדיקות מתאימות וניהול אסטרטגיית תיק.

טיפ חשוב: צריך להתרכז בבעיות רפואיות המעניקות נכויות גבוהות מאוד, ללא זאת יהיה קשה עד בלתי אפשרי להגיע לפטור ממס הכנסה.

גמלת ניידות

גמלת ניידות מעבר לקצבה החודשית הקבועה, עשויה להעניק מגוון הטבות למי שיש להם ליקויים ברגליים המגבילים אותם בניידות, זאת כדי לסייע להם להשתלב בקהילה ולפתח חיים עצמאיים.

גם כאן עורך דין ביטוח לאומי המכיר את הכללים, יוכל להפנות את המבוטח לבדיקות מתאימות ולטעון בשמו ובכך להגדיל את סיכויי ההצלחה.

טיפ חשוב: רשימת הליקויים בניידות היא רשימה סגורה- לכן יש להתמקד רק בבעיות שיכולות להעניק את הגמלה.

גמלה לילד נכה

קצבה המשולמת להורה בשל העומס הטיפולי הכרוך בגידול ילד עם ליקוי.

מדובר באחת הקצבאות עם הכי הרבה כללים מורכבים ומסובכים- לכן, מומלץ להתייעץ עם עו"ד ביטוח לאומי לשם הצלחת התביעה וקבלת הזכאות.

טיפ חשוב: פעמים רבות הרופאים המטפלים בילד יוכלו לסייע בשיפור סיכויי התביעה ע"י תיאור מפורט של העומס הטיפולי הכרוך בגידול הילד, תוך התמקדות בסעיפי החוק הרלוונטיים.

תגמולים לנפגעי פעולות איבה

חוק התגמולים מעניק לנפגעים ולמשפחות הנספים בפעולות איבה זכויות לתגמולים, לשיקום, למענקים ולהטבות.

טיפ חשוב: גם פגיעות מהתחום הנפשי, ליקוי שמיעה וטנטון ועוד יכולים להיות מוכרים כפגיעת איבה.

עורך דין לענייני ביטוח לאומי יכולו לסייע רבות במימוש הזכויות וההטבות מול ביטוח לאומי.

קצבת תלויים- זכויות בני משפחה של נפטר מפגיעה בעבודה

במקרה שבו מבוטח נפטר כתוצאה מתאונת עבודה או כתוצאה ממחלה הקשורה לעבודה, קמה זכאות לאלמנה, לילדים ובמקרים מסוימים לאלמן לקבלת קצבת התלויים.

טיפ חשוב: בתביעות אלו אין התיישנות ולכן ניתן להגיש תביעה גם שנים רבות לאחר הפטירה. כמו כן, חשוב לדעת שמחלות קשות רבות (מחלות ממאירות, מחלות בריאות, פרקינסון, התקפי לב, אירועים מוחיים ועוד) יכולות להיות מוכרות כפגיעה בעבודה ובכך להקנות זכאות לקצבת תלויים.

בתביעה זו מומלץ להסתייע בעורך דין לביטוח לאומי חזק ויצירתי, שיצליח להשיג ראיות ומחקרים שיתמכו בקשר בין הפטירה לבין העבודה.

קצבת שאירים

קצבת השאירים משולמת לאלמן / אלמנה וילדים של תושב שנפטר בכפוף לעמידה במספר תנאים.

שיקום מקצועי

השיקום המקצועי נועד לכוון ולהכשיר נכים ואלמנות להשתלב בעבודה בשוק הפתוח באמצעות הכשרה מקצועית והשמה בעבודה. כמו כן, ניתנים שירותי רווחה לנפגעי עבודה ולנפגעי איבה.

טיפ חשוב: במחלקות השיקום של ביטוח לאומי יושבים עובדים טובים וחרוצים שבאמת רוצים לעזור, אל תחששו לפגוש אותם.

קצבה לשירותים מיוחדים

קצבה המשולמת למבוטחים הזקוקים לעזרה רבה של אדם אחר בפעולות היום יום או הזקוקים להשגחה מתמדת למניעת סכנת חיים לעצמם או לאחרים.

ביטוח נפגעי תאונות אישיות

ביטוח המזכה בקצבה את מי שנפגע בתאונה, בבית, בחופשה ובשעות הפנאי, ועקב התאונה איבד את כושרו לתפקד. הקצבה לפי חוק זה משולמת לכל היותר בעד 90 יום של אובדן כושר ותפקוד.

פיצוי וקצבה לנפגעי גזזת או פוליו

קצבאות המשולמות בהתאם לחוק לנפגעים מהקרנות לטיפול בגזזת או לאלו שחלו בפוליו.

ביטוח סיעודי של ביטוח לאומי

גמלת סיעוד ניתנת לאנשים שהגיעו לגיל פרישה, הגרים בביתם וזקוקים לעזרה בפעולות היום יום או להשגחה למען בטיחותם ובטיחות הסובבים אותם.

טיפ חשוב: בדרך כלל הזכאות היא לשעות סיוע. עם זאת כיום קיימת אפשרות לקבלת גמלת הסיעוד בכסף.

ביטוח זקנה (קצבת זקנה)

ביטוח זקנה נועד להבטיח לתושבי ישראל הכנסה חודשית קבועה לעת זקנה. בעלי הכנסות נמוכות זכאים לתוספת "השלמת הכנסה".

ביטוח אמהות

ביטוח אשר נועד להבטיח תנאים בסיסיים ליולדת וליילוד ולפצות את היולדת העובדת על אובדן הכנסה עקב הריון והלידה.

ביטוח ילדים

הביטוח הלאומי משלם קצבת ילדים חודשית למשפחות שיש להן ילדים עד גיל 18.

ביטוח אבטלה

ביטוח אבטלה נועד להבטיח למובטל תחליף לשכרו לתקופה מוגבלת כדי לאפשר לו לחפש עבודה מתאימה.

גמלה להבטחת הכנסה

גמלת הבטחת הכנסה משולמת לכל אדם ומשפחה בישראל שאין בכוחם להבטיח לעצמם הכנסה מינימלית לקיום.

תגמולים למשרתים במילואים

הביטוח הלאומי משלם תגמול מילואים לכל אדם שנקרא לשירות מילואים על פי חוק שירות ביטחון, וכן למי שנקרא לאימון על פי חוק שירות עבודה לשעת חירום.

זכויות עובדים עקב פשיטת רגל ופירוק תאגיד

עובד שכיר שמעסיקו פשט את הרגל או שהחברה שעבד בה התפרקה, זכאי לתשלום שכר עבודה ופיצויי פיטורין שמעסיקו חייב לו.

דמי מזונות

דמי המזונות נועדו לסייע לאשה ו/או לילד שהם תושבי ישראל לקבל דמי מזונות, במקרים שבהם חרף פסק הדין לתשלום מזונות הם אינם מקבל את התשלום מן האב החייב במזונות.

ייצוג וייעוץ ע"י עורך דין ביטוח לאומי:

כפי שאתם רואים, קיימים הליכים אפשריים רבים בביטוח לאומי, כאשר גם הליכים אלו מחולקים לעוד תתי הליכים וזכויות.

לכן, על מנת להגדיל את סיכויי הצלחה ועל מנת שלא לפספס זכויות, מומלץ להתייעץ ולהסתייע בעו"ד ביטוח לאומי בכל שלבי ההליכים.

כך, אתם מזומנים כבר עתה להתייעץ עם עורך דין ביטוח לאומי עמוס כהן

סגן אלוף העולם שניצח את הביטוח הלאומי
אחרי מאבק ארוך: סרטן הוכר כתאונת עבודה
גבר שחלה בסרטן השד הוכר כנפגע תאונת עבודה
מחלת הסרטן של עובד נמל הוכרה כפגיעה בעבודה
פשרה: פייסבוק תשלם 12 מ' ש' על שליחת ספאם למי שלא חבר
עוד זכות
תהיה חברתי ושתף עם האנשים שחשובים לך
גלילה לראש העמוד

אל תוותרו על הזכויות המגיעות לכם! להתייעצות השאירו פרטים

דילוג לתוכן